qdela

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Cicci Andersson - 9 juni 2010 23:27

Japp jag tog chansen när han lagt sig på soffan att bara lägga mig i hans armar. Möttes av ett par ledsna ögon som tittade rakt in i mina! Vi sa inget... inte ett ljud, vi bara låg där o tittade på varann. Sen efter en stund mötte hans läppar SNABBT mina.... inte ett ljud!! Jag hade bara inget o säga o ville inte nått reskera genom att säga nått heller! Sen vaknade lillan o kom ut till oss... där låg vi 3 stycken som i en liten hög ihopkrypna!!!  Tänk va lite närhet kan göra!! Stämmningen lättade men än är vi inte på det torra. Jag vågar inte riktigt hoppas att det inte dyker upp nått snart igen. Jag ... nja han med då tror att mycke beror på att vi aldrig är nått ensamma längre. Vi har inte en chans att klämma in OSS bland allt annat. Finns ingen tid för att bara va han o jag . Som jag tidigare skrivit så bor ju min bror här o han e uppe nästan dygnet runt. Ens privatliv har hamnat åt sidan. Finns inte en chans för närhet i detta hus! När lillan sover middag är han här... när vi lägger oss så intar han soffan med min data o framför tv.n Vem har lust att va intima med en bror i rummet breve? Ja alla förhållande behöver närhet !! Vill inte säga nått till brollan heller , vill inte att han ska ta det fel.  Vi vill gärna ha honom här, det är inte det. Vi behöver bara IALLAFALL få ha natten för närhet! Vet inte men ni undrar nog varför jag skriver om det här.... ja jag är den som kan tala öppet om det mästa va det än gäller. Tror nog det är många där ute som vet hur det är. Jag kämpar än o tänker mig riktigt noga för innan jag talar med gubben... vill bara få allt att funka igen!!

Det kan inte bara va så att vi fått det efterlängtade huset så rasar allt vi hade istället!!!!!

Av Cicci Andersson - 9 juni 2010 13:36

Så trött... psykiskt!!

Jag trodde han skulle lägga ner men jag hade fel.

Kan inte ens tilltala honom för att prata om saker för allt jag säger ger honom en anledning att dra upp alla mina brister o alla miljoner fel.

Kan inte försvara mig längre, orkar inte... jag bara tar det o känner hur mitt egna jag bara blir mindre o mindre. Han kör över mig som inget o inget verkar han se att han gör fel.

Jag trodde på den lyckliga familjen men här sitter man nu som många andra... I stort hus o Allt ser bra utåt men tänk om de visste. Jag orkar inte längre förneka hur illa det nu är! Jag kan inte nå honom längre hur mycke jag än försöker. Jag försöker prata med honom , det funkar INTE .Jag skriver till honom men det blir inte som jag tänkt mig. Jag har skrivit hur jag mår o hur det känns att känna att man behöver tassa på tå för att slippa tjaffs men han vill inte ta det för då skriver jag bara hur DÅRLIG han e. Jag har skrivit om min kärlek men ändå älskar jag honom inte utan att jag vill att allt ska vara över istället. Han gör mig lycklig när han e den han normala fall är men just nu undrar jag vart han tagit vägen. Den mannen jag älskade mer än mitt eget liv. Jag ser honom men han är inte sig själv längre. Han har fastnat i den onda cirkeln själv denna gången! Jag har sagt att vi skiter i allt skit som varit o han säger att han vill det men ändå drar han upp något hela tiden. Vet inte längre hur jag ska vara, sitta ., stå, känna... vågar jag gråta eller vågar jag le??? Jag vill inte att det gamla ska äta upp oss men de är det de gör nu. Han vet att jag har mina problem med ångest o att jag mår skit psykiskt av sånt här men ändå är inget fel. Han frågar bara om allt ska gå efter mig hela tiden. Jag har aldrig krävt det men man brukar va rädd om den man säger sig älska o inte riskera att människan som redan mår skit ska gå ner sig ännu mer! Eller har jag fel??? Är kanske sant det han säger ... det är hos mig alla fel ligger? Jag vet fan inte längre.. jag har försökt rädda allt i flera dagar nu men ändå (enligt honom) så skiter jag i allt hela tiden. Jag har sagt att jag älskar honom ... han säger inget mer än jajaja o går sin väg. Vill inte ha det så här för lillan ska inte behöva känna av det o just nu gör hon det. Jag vet hur bra vi kan ha det o man bara skiter i vem som gör si eller så, vem som gör fel, säger det o det. Varför vill han inte bara släppa all skit utan bara  dra upp mer o få det o bli mer .... jag tycker att det räcker som det är!

Av Cicci Andersson - 9 juni 2010 11:23

Jag har kommit på att den kanin vi köpt inte e dvärgvädur utan en lejonhuvad.. satt o grunna över hennes öron o tyckt att inget stämmer.

  Hon e långhårig ! haha... ja där ser man hur lätt man är o lura.

Skit samma... Men då undrar jag bara om någon där ute kan säga mig om de blir stora?? Vill ju ha en som ite blir allt för stor!

Annars så rullar allt på här... verkar som gubben e på rätt spår nu iallafall o börjar tröttna på att va sur o tvär. Natten blev ännu en natt som krävde sömn tablett ...å vad jag hatar det. Är helt mosig fan på alla sätt .

Nej nu ska jag greja lite o tvätta

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Skapa flashcards