qdela

Direktlänk till inlägg 8 juni 2010

Litet ylligt knyte

Av Cicci Andersson - 8 juni 2010 23:45

hej hopp!!

Nu har vi den lilla Ninni hemma   haha.. så otroligt söt! Lillans reaktion blev nått helt än vad jag hade förväntat mig. Hon blev så glad så hon tjöt hela vägen hem. Hon ville så gärna hålla o titta.. naaaw... mammas tjej   När vi väl va hemma så gjorde hon klart för mig att lilla ninni e henes.. jag fick inte ens röra buren o tog vi ut henne så gav hon order om att vi skulle sätta in henne i buren igen. hahaha... jag har en bestämd dotter redan vid ett års ålder. Då vill jag inte ens tänka på hur hon e när hon e 15  ... med andra ord... med kaninen gick det bra o hundarna o katterna har med hälsat. Selma tyckte att det va riktigt intressant litet liv. Inga onda miner från nån här!!

Härligt..

Här sitter jag nu med tv på men bilden består av en ruta  som säger SIGNALPROBLEM att vi ska kolla våran antenn... jävla boxer till o bråka. Jag som ville slappa lite framför dumburken. Jaja.. det e bara o ta det som det är. Ska snart in o blaska av mig o lägga mig  tror jag det blir sen. Är mosig än i skallen av tabletten jag tog i natt o trött som hel.... ! Trött efter allt tjaffs som varit idag med, än så har inte gubbens åsne humör lagt sig.  Får väll se när han kommer på sig själv med det han gör. Trodde syrran skulle komma idag efter o ha varit på bröllop i stockholm i helgen men så blev det inte. Hon bara sviker mig! Jävla mus e va hon e.. haha... nej nu så blir det andra saker än o sitta här o skriva blogg hela natten.

 

Glömde ju säga att bild på kaninen kommer i morgon när min föbannade tele vill ansluta. tjing!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci Andersson - 2 juni 2011 22:40

www.qdela.se.... där skriver jag!!

Av Cicci Andersson - 26 juli 2010 00:16

Hej hopp på er!!! Kika in på mig blogg www.qdela.se :) Händer lite mer där kan jag lova er... inge jävla kläder o mode blogg det inte! Jag vet att Alla vill ha fler läsare... här har ni dem! Känner mig som en trasdocka så kika över o släng en k...

Av Cicci Andersson - 21 juli 2010 00:27

 www.qdela.se

Av Cicci Andersson - 20 juli 2010 01:24

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är ni snälla !!!! Rösta på mina skor jag designat!!! Tack älskar er för att ni gör det puss o kram på er alla ...

Av Cicci Andersson - 16 juli 2010 13:55

Händer en massa i livet!!! Psykiskt helt slut!!! Hinner inte med att tänka skriva eller fungera!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards