qdela

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Cicci Andersson - 8 juni 2010 23:45

hej hopp!!

Nu har vi den lilla Ninni hemma   haha.. så otroligt söt! Lillans reaktion blev nått helt än vad jag hade förväntat mig. Hon blev så glad så hon tjöt hela vägen hem. Hon ville så gärna hålla o titta.. naaaw... mammas tjej   När vi väl va hemma så gjorde hon klart för mig att lilla ninni e henes.. jag fick inte ens röra buren o tog vi ut henne så gav hon order om att vi skulle sätta in henne i buren igen. hahaha... jag har en bestämd dotter redan vid ett års ålder. Då vill jag inte ens tänka på hur hon e när hon e 15  ... med andra ord... med kaninen gick det bra o hundarna o katterna har med hälsat. Selma tyckte att det va riktigt intressant litet liv. Inga onda miner från nån här!!

Härligt..

Här sitter jag nu med tv på men bilden består av en ruta  som säger SIGNALPROBLEM att vi ska kolla våran antenn... jävla boxer till o bråka. Jag som ville slappa lite framför dumburken. Jaja.. det e bara o ta det som det är. Ska snart in o blaska av mig o lägga mig  tror jag det blir sen. Är mosig än i skallen av tabletten jag tog i natt o trött som hel.... ! Trött efter allt tjaffs som varit idag med, än så har inte gubbens åsne humör lagt sig.  Får väll se när han kommer på sig själv med det han gör. Trodde syrran skulle komma idag efter o ha varit på bröllop i stockholm i helgen men så blev det inte. Hon bara sviker mig! Jävla mus e va hon e.. haha... nej nu så blir det andra saker än o sitta här o skriva blogg hela natten.

 

Glömde ju säga att bild på kaninen kommer i morgon när min föbannade tele vill ansluta. tjing!

Av Cicci Andersson - 8 juni 2010 14:54

 

Allt är bara så förbannat jobbigt!

Av Cicci Andersson - 8 juni 2010 13:14

Japp så är min dag idag!!!

Allt är bara så rörigt o jag känner mig som någon som blivit överkörd av en lastbil eller nått. Tog sömntablett i natt för att kunna somna vid 3- tiden. Önskade just då att de va snabbverkende men men. Vaknade upp med en sån trötthet så hälften vore nog. Känns som att jag inte sovit ett skit o inte nog med det så e gubben på nått klagar humör   Inget man säger e bra o inget man gör! Gubben har mens eller nått haha..

Börjar fan undra... en riktigt liten åsna!

Idag ska vi hämta lilla kaninen som nu har fått ett namn -Ninni blev det efter o ha dragit in flera om hjälp med ett bra namn.   Ja men alla djur måste ju ha ett namn tycker jag.. även våran spindel har ett. haha...

Idag har gubben dammsugit vardagsrummet... wow... kan nog bero på att jag hade en strid med honom igår att diska är inte att städa utan det gör man med dammsugare o mopp. Något som han aldrig brukar göra men enligt honom så städar han haha  .. ne nu ska jag inte va elak!!

Va ska man hitta på idag då? Någon som har någon bra ide? Längtar till kl 6 ... vill se lillans min! Idag har hon tittat på bilden med kaninerna igen. Hon vill ha hellst nu på en gång för hon ska h oss till bilen så fort hon tittat på bilden. Hon är föööööööör go när hon har den sidan!

Ne nu ska jag ta o leka lite ute med lillan så tiden springer fram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Skapa flashcards