qdela

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Cicci Andersson - 7 juni 2010 21:22

japp i morgon blir vi yttligare en till i vår familj!  

Kl 6 ska vi hämta lilla kaninen.

Det ska bli kul o se lillans reaktion.... hon har tittat på bilden med kaninerna varje dag, ska bli kul när hon ser dem i verkligheten.

Vi planerar o grejar... den ska både få va ute o i bur inne o lös med för den delen. Ska försiktigt få både hundarna o katterna att acceptera det lilla livet! Det ska nog gå bra för de alla e så snälla o har inte visat någon ilska mot andra typer av djur.


Av Cicci Andersson - 7 juni 2010 19:09

Idag är det 38 årsen min mormor gick bort exakt kl 17.03 .

Ägnar dig en tanke o tycker det är synd att jag aldrig hann o träffa dig!

Idag för 38 årsen... i morgon skulle min moster fylla 13 år... Snacka om att inget blev firat då.

Var till Morfar idag o lagade middag, tror han behövde det, han sörjer henne än o efter henne gick han aldrig vidre med någon. Det måste va den ÄKTA KÄRLEKEN.

Han hade velat åka till hennes grav med blommor men klarar inte av bilfärden. Tycker så synd om honom!!!

Önskar man kunde göra nått för honom för man vet va det betyder för honom att få åka dit till graven, prata lite o sörja .... idag e dagen då han får.

När vi åkte ville han sitta i soffan UTAN tv på , bara ha det tyst o bara va. Kan förstå honom, allt han pratade om va att idag va dagen hon lämnade honom.

Jag älskar min Morfar o se honom , de ögonen han hade idag gör mig ont.

Sitter just nu här hemma o undrar vad han gör.... Kanske han gråter??

Ville inte lämna honom men e man tvungen så e man men tror att han behöver va lite med. Man vet själv hur det är o gråta inför andra.

Morfar , jag älskar dig !!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Skapa flashcards