qdela

Direktlänk till inlägg 5 juni 2010

lånad fråge spalt

Av Cicci Andersson - 5 juni 2010 21:55

Är du..

Arrogant: Nej det tror jag inte =)

Osäker: Nja beror väll på vad dethandlar om

Trött: Ja då... när jag inte borde

Intressant: Antagligen!

Smart: Njaaee....kan ju inte sitta här o skryta om sig själv

Barnslig: haha... kan va när jag har tuppjuck

Liten: haha... störst , bäst o vackrast ;) skämt! Inte liten men smal

Lätt: haha.... ja

Skoltrött: Ja det va jag då jag gick där

Rolig: Verkar som det

Pratglad: nej kan jag inte påstå, bara ibland

Frågvis: ja det kan jag allt va om jag vill veta

Organiserad: haha.... ja visst

Hälsosam: nja grönt till all mat, vad säger det?

Blyg: haha neeeeeej

Attraktiv: för gubben hoppas jag

Lätt uttråkad: Ja det är jag det

Vegetarian: Nopp

Besatt: ja av mycke ;)

Pålitlig: Ja

Filosofisk: Kanske ibland



Har du..

För många vänner: Gjort mig av med flera, har inte tid

Förföljelsemani: Haha... nej

Tvångstankar: Jag har haft

Färgat håret: japp i flera år

Brutit några ben: nja... sönderslagen näsben(flera gånger) o reben

Några piercingar: ja då

Egen dator: Japp, en mini-pc

Gjort bort dig rejält: många gånger

Bra självförtroende: Nja

Komplex: något

Kysst någon: haha... klart

Haft sex: klart som fan , har ju barn eller tror ni på mig om jag drar det med storken?

Tagit nakenbilder: Japp

Sagt jag älskar dig till någon idag: ja många gånger

Varit kär: ÄR

Blivit kär i någon på nätet: Nej

Dumpat någon: Ja

Stulit någonting: ja jag skulle ljuga om jag neka

Saknar du: mina döda vänner

Vill du döda: myggan som bet mig innan

Rörde dig sist: kärleken

Slog du sist: Kärleken, fick en blackis tyvärr

Kramade du senast: Lillan

Kysste du senast: Kärleken

Skrev du till sist: kärleken

Vill du vara som: Jag va innan mitt liv raserades

Sårade dig sist: kärleken missförstånd från min sida

Vill du bli galet full med: vill inte bli

Gjorde dig riktigt glad senast: kärleken

Fick du sms från senast: bror

Ringde dig senast: bror nu

Ska du gifta dig med: kärleken så klart

Får dig att skratta: Att se min familj glad

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci Andersson - 2 juni 2011 22:40

www.qdela.se.... där skriver jag!!

Av Cicci Andersson - 26 juli 2010 00:16

Hej hopp på er!!! Kika in på mig blogg www.qdela.se :) Händer lite mer där kan jag lova er... inge jävla kläder o mode blogg det inte! Jag vet att Alla vill ha fler läsare... här har ni dem! Känner mig som en trasdocka så kika över o släng en k...

Av Cicci Andersson - 21 juli 2010 00:27

 www.qdela.se

Av Cicci Andersson - 20 juli 2010 01:24

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är ni snälla !!!! Rösta på mina skor jag designat!!! Tack älskar er för att ni gör det puss o kram på er alla ...

Av Cicci Andersson - 16 juli 2010 13:55

Händer en massa i livet!!! Psykiskt helt slut!!! Hinner inte med att tänka skriva eller fungera!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Skapa flashcards