qdela

Direktlänk till inlägg 25 maj 2010

jag tycker....

Av Cicci Andersson - 25 maj 2010 13:27

Först o främst.... lär er vad AKTIVT MISSBRUK ÄR... missbruka är en jävla skillnad än o ta nått glas vin.

missbruk är utan gräns... jag har min!!!!!

O VARJE kväll... Vet saker innan ni skriver eran skit.


Jaha... annars så vad har hänt?? haha... min tele har fått ta ett dopp i syrrans toa haha... Lillan tyckte den skulle bada !!

Börjar få i ordning i huset nu.. det känns gött.

Har bara fått ett litet problem, va ska man göra med alla rum?!

Jaja.. det fixar sig säkert.

Nu är min dator på reparation hos min svåger, hoppas han kan fixa till den. Känns skit konstigt utan den. Just nu sover lillan middag o jag sitter framför tv.n (Animal Planet) så jävla intressant . Kan inte låta bli o bli förbannad när man ser de misshandlade djuren som de omhändertar. Fattar inte att det finns folk som har mage att göra som de gör mot djur.

Här blir det blandat skrivet men och.. jag bara skriver ...

Ute regnar det o fan va det är tråkigt. Vill ha sol o sola o fixa till i trädgården. Började röja vid buskarna igår men kom inte så långt. Ska snart ut o åka en vända. Skälla ut en o förhoppningsvis hämta ut lite på posten. Skicka lite på posten haha... öppna o skicka vidare, typ!! Beställing som ska iväg lika fort.

Ne nu får det va bra för denna vända... dammsuga innan vi åker!

 
 
Skönhetsbloggen!

Skönhetsbloggen!

25 maj 2010 13:51

Håller med dig om att missbruk är utan gräns.

http://frida.blogg.se

 
Sansan

Sansan

26 maj 2010 00:20

skriver du att du dricker dina glas vin på kvällen så antar jag att du dricker ditt vin på kvällen. Simple as that. Shit vad aggressiv du är. Varför är du så stingslig om du inte gör något fel?

http://www.metrobloggen.se/sansan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci Andersson - 2 juni 2011 22:40

www.qdela.se.... där skriver jag!!

Av Cicci Andersson - 26 juli 2010 00:16

Hej hopp på er!!! Kika in på mig blogg www.qdela.se :) Händer lite mer där kan jag lova er... inge jävla kläder o mode blogg det inte! Jag vet att Alla vill ha fler läsare... här har ni dem! Känner mig som en trasdocka så kika över o släng en k...

Av Cicci Andersson - 21 juli 2010 00:27

 www.qdela.se

Av Cicci Andersson - 20 juli 2010 01:24

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är ni snälla !!!! Rösta på mina skor jag designat!!! Tack älskar er för att ni gör det puss o kram på er alla ...

Av Cicci Andersson - 16 juli 2010 13:55

Händer en massa i livet!!! Psykiskt helt slut!!! Hinner inte med att tänka skriva eller fungera!!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Skapa flashcards