qdela

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Cicci Andersson - 21 maj 2010 17:46

En resa till hova....

Dit o hämta lite saker, slutade med full bil hem!

Nu har vi huset full av folk haha... brollans 3 barn följde med hem o ska sova över här tills i morgon o sen lille brollan som bor hos oss då. 5 stycken i baksätet o det slutade med punka på vägen. Tur som fan att allt fanns i bilen så det va bara o slänga på den andra däcket. Kände hur hela jävla bilen börja vibbla , sa det till gubben sen va det bara o stanna! Folk undrade nog , en bil mitt i vägen o ur kommer en massa folk haha.

 Köper moppe med till brollans son o det är mycke krångel kring det. Ingen vet vem som har nyckeln till garaget där den står. Får väll se om de får någon ordning på allt ! Inga pengar som lämnas innan!  Åhhh.... nu ringde de upp o sa att vi kunde hämta den i Töreboda men vi har precis nyss avbeställt kärran. Så jävla typiskt va!!! Ja ja.... köp blir det men ser ut som det blir i möra.

Lite bilder då....

   

lite bilder från bilen men brollans äldsta gömmer sig bakom bror sin (lille pojken)

Ja o en blöt liten kille fick vi så fort vi kom hem, han e ju tokig i gräsklippare så han gick ju självklart ut för o leka o sen kom spö regnet.

In kommer Tobias som han heter o blöt som attan, de bara rann av han . Det blev till o av med kläderna o sen fick han ta på sig en av gubbens nya tröjor.

  oj då

Bilden blev visst på sne haha!!!! Men här har vi han i tröjan!


Av Cicci Andersson - 21 maj 2010 11:33

Wiiie god mörra !!!

Idag är jag ta mig fan helt slut hahaha... Blev grilla igår med syrran o hennes gubbe. Grillade o drack lite vin o öl (tre apor) . Hade skit trevligt! Igår va nog en av mina lycko dagar haha blev totalt bortskämd av gubben. Fick en del nya kläder o smink. Handlade en massa nytt till lillan gjorde vi med ... ja det är klart att gubben med fick sig lite nya kläder. (idag ska han få sin svets)

Nyfärgat hår har jag med ... ja det blev svart ,va annars! Ska klippa min gubbe idag o färga hans med.

Idag ringde hyresvärden som vi hade lägenhet hos. hon har fixat en som ska ta över lägenheten så nu har vi helgen på oss o plocka ur det sista o städa men det ska la gå. hahaha... bokhyllan står kvar där borta o akvariet med fiskarna... Varit där dagligen o matat dem men nu ska de få följa med hem. så mina vänner , idag blir det ösa på .... städa, tvätta o ta lägenheten.

nu ska vi först hoppa på frukost .


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards