qdela

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Cicci Andersson - 19 maj 2010 20:18

Det undrar jag... varför jag undrar e för någon jag fråga om hur en människa såg ut gav mig ett klockrent svar. Kroppsligt.... stor men normal, ung blond!! Oki... när man frågar hur någon ser ut så brukar man ju vilja få det beskrivet typ hår o ansikte... en beskrivning på kropp säger väll inte vem det va?? Eller ska man börja lägga folks kroppar på minnet? heey nästa gång någon frågar mig så ska jag va uppmärksam på hur dennes kropp va som jag ska beskriva!!

Av Cicci Andersson - 19 maj 2010 15:48

Dra släpa... hit o dit... dra släpa!!!

Gräsklippning!!!

   

haha.... ja jag har klippt gräset!! Fan va kämpigt det va o varmt blev det. bilden på mina fötter va lindrigt än va det va när jag va färdig, då hade jag hulken fötter! Garvar....

Nu sitter jag bara o tar det lugt o strax blir det sallad, kyckling sallad för mig o morsan (e på besök) o bacon för brollan o gubben. Bacon sallad kan det va nått det? Antagligen ... gubben e tokig i det!

happ happ... skriver senare!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards