qdela

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Cicci Andersson - 18 maj 2010 19:57

En sak... jag skriver precis va fan jag vill på min blogg o folk... ja va har de för rätt att kopiera från det jag skriver i mina inlägg o lägga upp på sin??? Har vissa inget eget o skriva om eller, Måste ha någon o skriva om istället? Herre jävlar...

Av Cicci Andersson - 18 maj 2010 18:12

Läs o skratta..... det e ju fan komiskt!!! 16 o tror hon vet o talar vuxet hahaha...  Denna lilla tycker jag ska tänka på min dotter .... hmm.... om hon visste ....

Det är det ända jag tänker på o hon snackar om en massa som hon inte har en aning om MITT LIV.

bORT MED ALLA SMÅ TANTER FRÅN MIN BLOGG....

lEK VIDARE!

Av Cicci Andersson - 18 maj 2010 17:07

jag tror att din dotter vet bäst själv. även om du inte är aktiv missbrukare så tar det där lilla glaset med vin jävligt mycket på psyket ändå. (om hon var tillräckligt gammal nog att minnas när du var aktiv). jag vet själv hur det är, under mammas nyktra & drogfria perioder gick jag på tå efter henne för att inte rubba balansen. jag är äldst av mina fyra småsyskon och jag fick själv se till så att dom fick tryggheten ändå. du borde tänka på din dotter istället för din egen stolthet.

http://majasophia.bloggplatsen.se


Alltså borde man inte kolla upp saker o ting innan man slänger en kommentar??? Det tycker allt jag!!!!! Tänka på min dotter än min egen stolthet??? Hade denna människa varit här nu i min närhet jag då hade jag tillgripit våld direkt, ETT PAR REDIGA SMÄLLAR... TYCKER MAN SNACKR FAN INTE NÄR MAN FAN INTE VET, DÅ SKA MAN HÅLLA KÄFTEN!!!!!

 

Av Cicci Andersson - 18 maj 2010 00:07

Visst e det trevligt o ha massa läsare? Helt klart!!! Vem vill inte det? Missa inte chansen kika in här

http://nextblogg.se/addblog/?id=581

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards