qdela

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Cicci Andersson - 17 maj 2010 22:18

Vem hatar jag? - gubbens ex som fan, hon äcklar mig

Vem vill jag ha död på? -flera stycken, fick jag så skulle jag

Har jag knarkat?- Njaaaaa ja det kan man säga

Vilken e min värsta sida?- Missbrukaren o den våldsamma!

Har jag tänkt syndiga tankar?- om jag har... planerat att mörda

E man känd hos polis?- japp inte en polis station här omkring som inte vet vem jag är.

Va e det värsta jag gjort? Fått en dricka amfetamingrogg(mycket stark) utan vetskap om det o blev torsk, min hämd!

Har jag gjort nått kriminellt? -Ja massor under (7) år av mitt liv tex hämtat ut pengar på bank i en annans namn. men OBS inte nu längre.

Har jag utnyttjat folk? -ja som fan ett tag, levde på deras rädsla för mig.

Har jag svikit en vän? Flera gånger

Vad finns det mer o veta om mig? - jag har krossat folk, deras hjärtan mm allt för nöje. TYVÄRR! :(

Va e det värsta familjen inte vet?- Det jag skrivit .

Har jag skadat folk fysiskt? - ja ett flertal gånger, riktigt illa

Har jag åkt dit på det? JA

Är detta något jag bara skrivit för läsare? NEJ detta e sannningen



Av Cicci Andersson - 17 maj 2010 21:05

Tre frågor om förhållanden
är du singel? - Inte ett skit
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nja jo kan va
är du kär just nu? - Kär? Galet!!!!


Tio frågor om dig själv
namn? - Cicci Andersson
när fyller du år? - 15 nov
några piercningar? - japp flera
vad har du på dig just nu? - linne o jeans

vilken årstid är bäst? - sommar!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? -glad dotter o go gubbe
vad tycker du mest om hos dig själv? - Min totala ärlighet
vad är du bra på? - prata snusk haha, sjuka mig
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Med min snarkande gubbe o flaxande dotter, då sover jag bra

10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Ingen
vem är den roligaste av dina vänner? - Vänner o vänner ... syrran
vem är snyggast av dina vänner? - Syrran helt klart haha (hon e min vän)
vem är mest partyprisse? - Syrran (känd snart siss, mycke du)
vem är den du helst har filmkväll med? - gubben
vem av dina vänner är mest "evil"? - Ja de kan man undra. (Fråga dem så e det nog jag haha)


10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - syrran, gubben o min dotter
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Nja, till o från
vem är farligast i din familj? - Beror på hur man ser det.
vem ser roligast ut i din familj? - syrran när hon fular sig (de samma)
vem är coolast? -  pappa men mest jag ;)
har ni något husdjur? - 2 hundar,2 katter, en spindel, fiskar än så länge
vem har du mest gemensamt med? - sssssyyyyyyyyyyyyyyyrrrrrraaaaaaaaan
vem står för underhållningen? -Gubben när han dansar, kan man kalla det de?
vem sover du oftast med? - Gubben
roligaste kvällen med familjemedlem? - Oj de e många


10 frågor om idag
vad har du gjort? - Flyttat , varit i hova
har du varit glad idag? - Nja knäpp är bättre svar
har du varit ledsen idag? -  nja jag vet inte riktigt
har du gjort något bra idag? - japp, vi gjorde brollan glad
vad ska du göra nu? -Sätta upp kort
har du gjort något dåligt idag? -ja sa till gubben att gå o hänga sig eller nått :(
vad har du ätit idag? - god mat
har du duschat idag? - Ska
är du trött nu?  neeeej
vad händer imorn? - Vet inte än
Går du i skolan? - Nej
Har du varit i skolan idag? nej


TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - brollan
Vem ringde du senast? -  brollan
Vem sms:a till dig senast? - brollan
Vem sms:a du till senast? -brollan
 
ÖVRIGT
Är du hungrig nu? -nej äter chips haha
Vad är klockan just nu? - 21.21
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bloggtrafik o här så klart


FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din mamma? -2 dagar tror jag
Hur länge sen var det du träffa din pappa? -  igår om jag inte har fel

SPORT

Går du på någon sport? - japp
I så fall, vilken/vilka?  - byxräser ;)
Trivs du med den sporten? - nja, kan svida
Tycker du att den sporten är rolig? -ja helt klart om jag slipper åka
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? - asgarv


ÖVRIGT
Gillar du punk? Nja någon låt finns det allt som e bra
Vad har du på dig för trosor/kalsonger just nu? - Mina
Hur ser de ut? - Som DE GÖR. Titta?


MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - nej
I så fall, vilken låt för tillfället? - datans tagenter
Vad gillar du för musik? - Hedlig rock o nja lite blandat

KÄRLEK

Är du kär just nu?- Som helvete
Har du kysst någon idag? - JA
Är du romantisk? - Nja beror på va jag fjäskar för
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nja vet inte o om jag gjort det så va det garanterat värt det. min gubbe tex... eller ja kompis eller kompis.. blä...
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - flera gånger (hatar det)
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Kristian
Hur länge höll det?  - 10 år
Hur länge var ditt kortaste? -  Kanske en dag haha
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - vill va med min kärlek , gubben så klart


FÖRHÅLLANDE
Är du en bra pojk/flickvän? - hahaha... fick nått i halsen o skrivkramp tror jag ;)
Vem sov du senast bredvid ? - Mina 2 , gubben o lillan
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - Har jag???? Njaaaeeee inte jag
När fick du din första kyss? - minns inte , tycker killar alltid skulle va i käften på en.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? -  mamma va 19 och pappa 22 RÄTT SYRRAN
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? -JA SOM SLAGPÅSE
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - ja det har jag redan på 3 ställen
Vad är mest tändande på tjejen/killen utseendemässigt? Hela han gör mig gaaaaaaaaalen
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - äldre

Av Cicci Andersson - 17 maj 2010 20:40

Kostade min nya tele men men... har ju den förra anion kvar! Snacka om att jag har en glad bror nu .

Det känns bra!

  haha.. den låter som en stor jävla hoj. De första han gör e o tok kör så att kedjan hoppa av haha. han ringde nyss o berätta det.

Av Cicci Andersson - 17 maj 2010 18:58

Medicin fixad...

Mår riktigt konstigt kan jag ju säga... skakar i hela kroppen! tog ett piller o jävlar va jag blev trött o frossa. Hoppas det blir bättre snart igen.

Känner ett jävla sug men va det e .. hm.. det vet jag inte!

Funderar på om min kropp skriker efter de jag hatar .... Det jag inte vill ha med o göra, inte ens se. Kan det va det? En hetta som kommer rätt som det e . Känner mig helt skakig! Vill bara gråta mellan varven o rätt som det e så tappar kollen över mitt humör.

Jaja... lite glädje e det mitt i skiten just nu med...

Vi fixade så Danne fick sin efterlängtade Fiddie.

Lägger snart upp bild.

Av Cicci Andersson - 17 maj 2010 08:06

 

Vilken kväll... fick besök ... Bakades pizza o sen kom brollan o en kompis o de tog några öl. Suttit o snackat! Fick nattgäst  på övervåningen haha. Den gubben, den gubben...

Vaknade vid 7-tiden av att gästen va uppe o skulle iväg till jobbet. Nu sitter man här o hoppas på bra väder så man kan gå ut o greja på tomten o lite grejer. Så tråkigt att behöva sitta här inne pga dårligt väder!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Skapa flashcards