qdela

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Cicci Andersson - 10 maj 2010 18:07

Japp då har han varit här....

Kasta stenar ... stora stenar , pajade rutan i vardagsrummet! Hur fan kan man med o göra en sån grej när man vet att det springer ett litet barn här inne? Nu är han anmäld o jag ska fan driva det vidare. Den som utsätter min dotter för fara......oj oj oj... den ska få veta att han lever!

Jag e arg så jag skakar i hela kroppen o hat känslan bubblar. JAG HATAR MIN EGEN S.K BROR (Ja han va det innan iallafall)

Inte nog med det så hotade han o komma tillbaka o slå sönder ännu mer.

  Glas splitter på hela jävla balkongen o där vill mitt hjärta leka på dagarna!

HELVETE.

Av Cicci Andersson - 10 maj 2010 16:09

Japp... då har man en bror mindre nu då.... Den största e död... FÖR MIG! Det kvittar.... han har tappat allt av värde för mig. Hotar o komma o slå sönder våran lägenhet o kallar oss kriminella knarkare, bara för att vi har pengar o köper nya grejer. Ja man måste ju va det enligt honom för annars har man inte råd med det som vi köper  hmmm.... oki.... han kan kalla mig det det bryr mig inte för det e just vad jag varit men att sprida det ryktet att man e det nu.... nej nej nej... vi har liksom en dotter som vi lever för. Min gubbe har aldrig ens hållt på med det så va han fått anledning o kalla honom det ifrån det vet jag inte. Skriva o säga att vi snart mister lillan för jag e ju VAN o mista mina barn!! Hur i helvete kan man ens skriva nått sånt eller.   Att man ens kan använda sig av andras olyckor för att försöka trycka ner en! Kalla en fitta o grejer för att man bara skrev o undrade varför han hade tänk o blåsa oss på mobilen vi lät han köpa på avbetalning, han tycker att han ska inte behöva betala den för det e sönder. DET VA HANS HUND SOM BET SÖNDER HELA JÄVLA MOBILEN. Helt ny satio... är han ansvar men det tycker inte han för han ska byta på garantien.... den gäller ju inte ens för det. Snart 40 år men är värre än en snor unge!!!!! Skiter i det... Vi ska snart flytta o SKÖNT det ska bli o slippa vissa IDIOTER. Svartsjuk på sin egen familj för att det går bättre för mig medans  han inte gör ett skit med sitt liv, bara sitter inne o raggar 14- åringar på datan eller spelar tv-spel. ÄCKLIGA DJÄVELN!

Av Cicci Andersson - 10 maj 2010 12:11

 

Den kommer i veckan... lillan e tokig i den!

  

Av Cicci Andersson - 10 maj 2010 10:20

För era kommmentarer...

Flera skriver att jag ska söka hjälp, har gjort det. Är på utredning o träffar folk på psyk, läkare, har även andra kontakter , kuratorer... det är bara en del.Jag har sökt hjälp ska ni veta. Alla skriver att de inte e bra o dränka allt för en stund, (ne kanske inte) men för mig funkar det... för stunden. Bättre det än att jag tappar fästet ännu mer o går på andra utvägar när jag blir så trött inom mig. Några av er har nog erfarenhet av detta med men mitt problem är det som finns inom mig, det jag upplevt o det som finns i små bilder... jag inte vet va det är. Känslan av att inte kunna styra sig själv när man faller. Idag är det bätttre men kan bli ännu bättre....

Tack för era kommentarer!!

Tack för att NI finns där ute.

 

Nya tag... nya krafter!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards