qdela

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Cicci Andersson - 5 maj 2010 23:42

Det e väll det vi har i vårt land???

För er som skriver de ena o det andra som kommentarer.... Varför läser ni ens om ni stör er så? Jag gödkänner era SJUKA kommentarer, utan massa skit tillbaka. Alla har rätt o tycka o tänka som man vill, även ni.

Tar det vuxet utan att hoppa på .

Inget ni skriver kan ändra mitt sätt o tycka, tänka eller va ändå!!!!!!!!!!

Av Cicci Andersson - 5 maj 2010 16:18

BANTNINGS EPIDEMI HAR DRABBAT SVERIGE!

SE UPP ... MAN VET INTE OM DET SMITTAR!

DET DRABBAR DE SOM REDAN E SMALA...

VARNING!!!!

Av Cicci Andersson - 5 maj 2010 16:04

Min vackra lilla

Det gör ont i hela mig, att se dig så här. Att jag inte va på plats o kunde fånga dig i fallet.   Man känner sig som en kass mamma.

Älskar dig .

Av Cicci Andersson - 5 maj 2010 11:27

Nu e den här.... riktigt snygg faktiskt. Laddar den nu för att sen testa den på alla sätt som går att testa den   

Av Cicci Andersson - 5 maj 2010 09:13

Ni får kalla mig häxa, översittare eller va fan ni vill....

Jag säger bara va JAG tycker så om ni inte tycker de samma, ja det skiter väll jag i. Jag e inte du o du e inte mig! Tacka fan för det.... jag e stark nog att vara mig själv! Jag följer inte strömmen... jag går imot den... jag gör inte som de flesta andra för att andra gör det.

Jag går min väg ... inte din...

Av Cicci Andersson - 5 maj 2010 08:21

 

Nu sitter man här o väntar på företagspaket som kommer idag, några stycken   Ett av dem e våra mobiler! Ute skiner solen o allt känns helt underbart. Beställer hem BIL LARM. Nu jävlar ska det höras om de rör bilen! Inget skit vi tar hem så tjuvar... kom igen!! haha..

Ska snart städa lite här hemma o senare ska vi förhoppningsvis åka till huset. Fy fan va jag längtar dit!

Trött på lägenhet, trött på idioter som förstör här, trött på dessa grannar som följer efter en när man går ut, de som glor i fönstren hela tiden.... jag e bara sååååååå trött på detta stället. Snart kommer bilen.... allt e lastat på bilen o körs ut. Wiiiiieeee. Lillan springer runt o leker, så härligt  se. Hon ska få en egen lekplats på tomten med gungor, sandlåda o lite annat. Har ju glömt o skriva att gubben köpte en present i  förrgår, han e så go. Det va ett paket med parfym, body lotion o det låg i en fin liten väska. Nu har jag iallafall nått o ha mitt smink i , slipper ligga löst i toa skåpet haha. Snart kommer syrran o ska skriva ut biljetter.

Av Cicci Andersson - 5 maj 2010 00:48

   

Smalhetsen som skördar offer

Risken är stor att kvinnor med svår anorexia nervosa dör i förtid. Men dödsorsaken är inte enbart självsvält. Alkoholmissbruk, självmord eller kroppsliga sjukdomar skördar fler dödsoffer bland unga med anorexi jämfört med andra.

Forskare vid Akademiska sjukhuset och Karolinska institutet ligger bakom studien, som enligt Upsala Nya Tidning är världens hittills största och mest detaljerade kring överdödlighet vid anorexi.

Skrivet av:

Permalänk


Jag måste bara fråga va e detta med tjejer o självsvält??? Alla dessa bloggar... Jag ska äta ditt o datt o tidslag o jag ska träna så o så för o träna exakt. ?????? Alltså hatar man sin egen kropp så mycke så man utsätter den för detta?! Antagligen... Dårligt psykiskt o fysiskt.... tappa massa hår,benskörhet o annat. Ne fy fan. De säger att de e sjuka , jo tack.... de ser man på bilder, ser inte det minsta friskt ut. O så vill man se ut? Banta när man bara e skin o ben? Det e inte det minsta fint.... tvärt om! Sök hjälp det borde vissa gjort för länge ,länge ,länge sen .... Hjälp jag har gått upp ett kg..... döööööhhh..... Borde gå upp minst 20. Alltså skelett blir vi alla en dag tids nog ändå. Gå som enlevande död! Ja jag vet att folk kan ha problem, kan lida av det o det borde de väll göra när de ser sig själva i spegeln, e ju inte friskt om man inte gör det!!!!! Tänk på det om du e en av dem!


 

 

fan så mycke finare!!!!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards