qdela

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Cicci Andersson - 2 maj 2010 11:38

Läst inlägg om läsk , godis o massa annat när det gäller barn . Jag ger min dotter godis o hon dricker lite läsk. Ska man sitta där o vräka i sig själv o barnet se på??? Fattar inte dem så håller så hårt på att de inte ska få! Då tycker jag att man som förälder med ska låta bli om ens barn inte kan få. Varför ska man sitta o äta en massa gott o inte barnet ska få smaka ?

Det e fan inte farligt.

Ge ditt barn annars så låt bli själv!!!

Av Cicci Andersson - 2 maj 2010 10:29

Sitter o fryser ... som he.......te!!! Soligt o fint e det ute men jag sitter o huttrar med gubbens stora stickade tröja på mig. Har brollans dotter här, hon har sovit över så det blev mycke barnfilm igår. Bort spolad o andra sidan häcken!! Snart ska vi till NORRKÖPING!!!!! Hämta syrran som åker iväg utan att tänka på hur hon ska komma hem hahaha... de e hennes charm det. Det e skönt o ut o åka... Ringde velepelle med huset med... haha... så komiskt korkad så man måste skratta åt gubben, samtidigt som man blir irriterad på han. Han ber oss ringa en gubbe som antagligen har en nyckel dit för att sen ringa tillbaka till honom o då undrar han varför vi ring dit... döööhhh... du gav oss nummrena o sa vi skulle ringa, hallå.. E han ens medveten omva han själv gör på dagarna?? haha.. ja ja... Skit samma ! Får väll se va han säger när han ringer om han inte glömmer bort det med .

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards