qdela

Alla inlägg under april 2010

Av Cicci Andersson - 28 april 2010 09:27

Fy fan jag trodde jag skulle få känna mig nere över den misslyckade förlovnings kvällen i evigheter med min älskling fixade till det i slutänden... i går alltså!    Nu känns allt som det borde o så go som han är nu.... jag vet inte.... kanske för bra för att va sant. (ler) Känner mig som en tjej som är älskad för varje mm av mig. E inte det för bra? Ska sluta ... klart att man ska känna det så här... kärleken spritter i hela kroppen. 

Av Cicci Andersson - 27 april 2010 22:58

Japp.... det e dax för det nu. Ska beställa tid i örebro o göra rastaflätor med hårförlängning o sen ska man göra sig lite brun med. Finns det nått så osexigt som ett par vita ben till någon tex snygg kort klänning?? Ne tror inte det! Denna sommar har jag fan lovat mig själv o andra o dumpa det vanliga o ha mer klänning o kjolar på mig. Kan inte säga att jag e så speciellt tjejig när det gäller kläder annars haha... Stiletter ... det e min grej o boots haha... vilken jävla skillnad va? Jeans o linnen med nått kaxigt tryck på.... hmmm... ska nog ta o förnya mig lite men hur gulligt kan det va med en tjej med fullt av gaddningar i en söt blommig klänning?? Inte vidare passande!!!. Svart o rött??? Nja detåterstår o se. Har sett massor snygga saker .Kan ju inte ha blommigt på mig iallafall.... jag om någon måste ju kunna se mig själv i spegeln om andra ska få se en hahaha. Sen blir det o fixa naglarna , funderar på o köra på porslin igen, det blir så grymt snyggt!!!

Nja det va lite planer det o sen blir det ju operationen med!

Av Cicci Andersson - 27 april 2010 21:12

Så nu e det redan kväll.... va en jävla jobbig förmiddag men nu e allt perfekt! Sitter just nu o kollar på ny data, fråga mig inte varför men men...

Har ju min redan nya hp

 

Gubben vill ge mig en annan, han kollade på rosa samsung o en hp mini tord

   

Tja jag antar att det e väll bara o tacka o ta imot?! Man ska inte va otacksam hahaha... fan han har ju fixat nya mobiler till mig som attan den sista tiden. Har nog haft upp mot snart 10 nya den sista tiden! Bara provar dem o passar det inte... ne... veck, sälja skiten. Jag e kräsen nått så in i helvete när det gäller mobiler o grejer. Ha ha tro inte nu att jag varit otacksam o bara ne köp mig en ny... allt har varit hans ideer, jag lovar er. Han vill hitta det som passar mig o jag vill ha. gullig e min gubbe!!! Några av dessa mobiler finns ju med på inlägg här på bloggen. Jag e lika dan när det gäller honom med , vi e som vi e o roligt har vi.  Ni skulle se oss när vi provar alla nya grejer. Tror att många som känner oss undrar va vi håller på med. Fast å andra sidan... jobbar man tidvis med att sälja mobiler o datorer o andra saker så borde man ju veta va det e man säljer till folk med. Det tycker iallafall jag!!

Vi testar oss vidare!!

Börjar strax sälja en jävla massa igen. Allt helt nytt med garantier !! Oanvänt!!!!

Nu hoppar vi detta... sitter o tar ett glas vin, tända ljus som doftar choklad i hela lägenheten. Hääääääärligt vill jag kalla det. Har tvättat idag o sen har vi varit ute o lekt i gräset o med hink o spade i sanden. Det har varit varmt idag...  helt otroligt!!! Hade lust att hitta på något tok, åka o våldgästa ett par gamla vänner eller nått i den stilen men det gick inte för min gubbe skruvade med bilen flera timmar idag . Bytte styrled o försökte borra ut en pinnbult o sen (i morgon) ska han spänna handbromsen.  Jaha va ska man skriva om nu då?? Har nog råkat på bloggtorka... smittar det?? haha... Ne men nja det får va bra så här så länge

Tjing

Av Cicci Andersson - 27 april 2010 12:24

Helvet e va jag stavar som en kråka ibland... tänker ju fan inte ens på va det e för knappar jag trycker på när jag skriver. haha...

Av Cicci Andersson - 27 april 2010 12:11

E det någon typ av chatt/ bloggsida ni skulle önska att det fanns?? Vad skulle den innehålla o vad skulle ni vilja få ut av den? Jag funderar  på att starta en men behöver lite bra ideer . Eller tycker ni att ni funnit rätt o nöjda med de sidor ni har alla redan? Är det någon ide att starta ännu en?


Tacksam för alla kommentarer!

Kram

Av Cicci Andersson - 27 april 2010 01:35

Varför i helvete e folk så snabba på att dömma folk de inte tål till o vara drogade?????? Menar dessa att de enda folk man har ont av e missbrukare??? flera bloggar jag har läst finns det anklagelser mot de som använder droger o har de fått en kommentar som inte passar ja då e de knarkare............ Va fan  detta eller??? Tänk innan ni skriver ner folk som redan har de problem de har för att överleva dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IDIOTER...   (inget av detta va riktat till mig men stör mig som helvete!)

Av Cicci Andersson - 27 april 2010 00:46

Va ska man säga när en av livets mest speciella kvällar går åt helvete??? Fan jag vet inte.... lust att kasta ringen iallafall en meter ifrån mig haha... fall jag ångrar mig. Här sitter man nu själv o gubben har lagt sig.... Idioten jag tyckte det va fel till fälle o skämta när man friade o frågade va han skulle tycka om stället??? Hans svar va ju ja men sen när jag reagerade över att han börja vrida o vända på sig. Frågade självkart om han fick kalla fötter........... fy på mig!!!! Då var det kört.... Han kunde inte ta att jag tyckte tillfället var fel att skämta... hans svar va ne... inte kalla fötter , de e rätt varma... Sitter ju i badet! Någon mer än jag som skulle känna sig sårad över det svaret ??? Ser han då allt som ett skämt? Sen kom allt... allt som blev fel va mitt fel! Jag borde inte ha sagt det jag gjorde för han hade ju redan sagt att han ville. Tror nog att vi tjejer ser lite allvarligare på den saken o för oss e det inte roligt o dra ett skämt mitt i för att man vill det... Eller? Vi vill ha det perfekta när det väl händer, för förhoppningsvis ska det gälla hela livet.För mig va det menat som det, skulle aldrig lova något för att sen göra tvärt om vad jag lovade. jag har aldrig varit gift o tänkte aldrig gifta mig heller tills jag träffade gubben. Till honom vet jag att jag kan hålla mitt löfte om äkta trohet mm men frågan e om han kan det. Han har varit gift 2 gånger innan... man vill väll fan inte bli det 3.dje misstaget!!! Vinad e jag med så om  ni inte hänger med på vad jag vill komma fram till så oki. även jag har tappat bort det, tänker o skriver en del av det o missar poängen haha

Skit samma , det blir några timmar framför datan oo han sover, denna kväll va visst  inte värd mer. Jag sörjer men men... livet e som det e... man går på minor o det spränger men fan om det inte går över o såret någon  jävla dag läker!!!!!!!!!!!

Av Cicci Andersson - 26 april 2010 17:42

Då sitter man med ringen på fingret   Fan vad glad jag e!!! det blev lyckat o de e speciella , om ni bara visste vilken resa det va för att få till det. Även för de som jobba på guldfynd! Haha.. Lite kul va det. Va de slet o inte nog med det så försvann en ring under leveransen. Fast nu har  vi dem .... HÄRLIGT!!!

 

O sen över till lillan då. Hon fick en ny bebis idag haha... En jätte söt docka! Ne nu sak jag nog dammsuga för andra gången idag för ikväll så blir det myskväll kan ni ge er på med vin i bubbelbad.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Skapa flashcards