qdela

Alla inlägg den 30 april 2010

Av Cicci Andersson - 30 april 2010 23:46

 

Den måste passa mig, trött på att byta hela tiden!

Av Cicci Andersson - 30 april 2010 23:20

kan inte förklara va det riktigt e.... känner mig liksom nedstämd på något sätt men e glad annars. Har haft middags gäster o vi åt gott o drack vin. Tänkte på min kära morfar o gick ner med ett par biffar(han älskar dem) , vet att han gärna vill ha, möttes av en glad gubbe men min känsla sa mig något... han verkade så trött på ett sätt jag inte kan förklara men ändå så lugn o lycklig. Man blir fan nervös! Det va något med honom jag innan inte sett! Han hade inte ätit sin middag, den stog i ugnen o biffarna som han inte låter vänta annars blev ställda breve????  Hans hela utseende var ... hmm... jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det. Gick ganska snabbt igen kan jag säga, jobbigt med känslan. Talade med min far utanför (som tittar till morfar fler gånger dagligen) . Sa va jag sett o att det inte kändes så bra. Min far sa att det e nog dax för de andra i familjen o gå ner någon gång per dag iallafall för han blir sämre o sämre. Han liksom försvinner mer o mer! (de andra e inte där så ofte som de borde) Vi tror båda att han snart inte längre finns kvar! Känslan e så stark o hos morfar har jag så gott som växt upp så jag ser o känner snabbt om det inte stämmer. Kan det va så att han ska lämna oss, att han e lycklig på något sätt men att kroppen hans inte orkar så mycke längre????  Vet inte vad jag ska tro men känslan släpper inte.... något e det men va det riktigt e .... blir tokig , måste veta det. Ska han lämna oss då ska jag vara med honom in i det sista. Det har varit vi hela mitt liv o det ska va det tills han drar sitt sista andetag med.

Känsla av något som gör mig nedstämd o det känns i hela mig.

Av Cicci Andersson - 30 april 2010 12:26

Vi har fått huuuuuuuuuuuuuuuuuus!!!

 

Kanske inte ser så mycket ut utifrån men inne skulle ni se  . Utsidan får man ju fixa till, inga problem. Vilken jävla underbar sommar detta kommer att bli!!!

Såååå jävla glad!! Stor tomt o massa rum....

Av Cicci Andersson - 30 april 2010 10:05

 

Jaha då va det poliser här igen! Bil inbrott ... bilen precis brevid våran! Blir så förbannad om det händer oss igen, har redan en bil står här ute helt totalt sönder bröten. Vi kan inte göra ett skit me den .

Vaktmästaren märkte det i morse, gubben prata med honom när han gick ut med hundarna. Va fan .... blir så trött att det alltid händer på denna parkering o ingen gör nått åt det. En till bil hade blivit sönder bryten vid ica med (ett par meter från här) Va e deras nöje med det? va upp till kommun för någon min sen, hörde om de har garage men nej... ändå finns det hyresgäster som har fler än ett, va fan de ska ha det till med en bil o vaktmästarna har nästan en hel garage länga. Tycker de kan tänka på de som hyr som inte har lust o ork till o få fler bilar sönderbrytna.

Är det inte ens rättighet om man hyr, att kunna få ett garage med när det e som det e . E ett måste för helvete! bildelar ffrån andra bilen hittades här utanför i soptunnan, trevligt. nöje med att bara ta sönder o slänga det?

Förbannad o såååååå trött!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards