qdela

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Cicci Andersson - 28 april 2010 19:15

 

Känn dig aldrig ensam, jag e med dig!



En syster kan bejaka
och skärpa alla sinnen.
Hon delar gärna tankar,
drömmar och minnen.

Hon lyssnar och besvarar
och vågar alltid fråga.
Och när du är rädd
kan hon få dig att våga.

Hon står vid din sida
när livet är hårt.
Och hon får dig att skratta
åt det som varit svårt.

En syster bryr sig om dig
för hon har dig kär.
Och hon älskar att se dig
precis som du är.


Här finns en famn om du vill gråta, o ett par öron villiga o lyssna på vad ditt hjärta bär.

Dela med dig så ska jag försöka stötta dig av allt va allt en syster e värt.

Vi kan bolla ideer o tankar, vill du ha råd ... ja då ska jag försöka ge dig det.

Kan inte mer göra än o finnas här , du kommer den dag du kommer, när du e redo för det.

Älskar dig siss!!!

Glöm inte det

 

Av Cicci Andersson - 28 april 2010 12:39

 

Har sammanlagt 14 st , iallafall sist då jag räknade , minns inte om det blivit någon efter det haha...

Min kropp e prydd av bilder o de alla har sin betydelse, några namn o minnen. Minnen från det jag försökte ta mitt liv, mina barn, kärleken, den hårda tiden. Döden ... den har varit med de sistar åren o en efter en av de nära försvinner. Va betyder era gaddningar för er o vad tycker ni om det??

Av Cicci Andersson - 28 april 2010 09:27

Fy fan jag trodde jag skulle få känna mig nere över den misslyckade förlovnings kvällen i evigheter med min älskling fixade till det i slutänden... i går alltså!    Nu känns allt som det borde o så go som han är nu.... jag vet inte.... kanske för bra för att va sant. (ler) Känner mig som en tjej som är älskad för varje mm av mig. E inte det för bra? Ska sluta ... klart att man ska känna det så här... kärleken spritter i hela kroppen. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards