qdela

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Cicci Andersson - 22 april 2010 22:07

haha..

Va söt han blir min lilla ulletuss!!! Klipper honom kort, det behövs. Hans päls tovar så lätt. Det lilla livet ... guuuuuuud va söt han blir. Tar just nu en liten pause, första gångn han blir klippt så det e lite otäckt. Ska försöka få upp en bild sen så ni får se. Ska snart ner o hämta den sista tvätten med, sen blir det att bara softa.

Skriver sen igen

Av Cicci Andersson - 22 april 2010 18:03

Japp idag e det så det e...

Fullt upp som fan här. Varit till polis stationen ... ska få hem alla handlingar som finns med mig. Bilder o hela skiten!!! Ska fan få tillbaka minnet , ger mig inte. Det va en del o sen har vi varit o tagit sprutor , lillan. Hatar o se dem sätta det i henne men det e ju ett måste. Så nu har man hunnit med en jävla snabb middag, tvättar med.... blääää.... o mitt i allt ska man hinna med o blogga haha... ja det e viktigt! O lämna bort ena hunden för o se om det e henne gubben e allergisk imot med. Ner till min kära morfar med käk. ja ni ser... tar o skriver senare.

Tjing på er

Av Cicci Andersson - 22 april 2010 00:44

E det någon mer än jag som känner sig missförstådd jävligt ofta då man inte borde bli det, då det gör som jävla ondast?? Jag fattar inte va felet e !!!    Jag blir snart tokig. Vi skulle åka tilll danmark på måndag men nu blir det inte det för att jag öppnade min mun o undrade va det skulle betyda för min kärlek att åka dit med mig. Är det någon dum fråga? Något jag missat i den frågan jag ställde? Min gubbe e Dansk o inte varit där nere på 18-19 år... e frågan så konstig om man ställer den. E det fel på att vilja veta hur han känner? Jag fattar inte för han vägrar fatta vad jag ville veta med frågan jag ställde. Då kom det att vi skiter i resan o jag vill ju inte för han har ju varit där någon gång innan med andra människor????????????? Att jag vill inte göra det samma som han gjort innan med någon för flera år sen!!!! Dööööhhhh.... va e det jag missat i det hela? Ne jag vill inte kanske att det ska kännas samma men e det konstigt??(jag e ju jag , ingen annan) Vill väll att han ska va skit lycklig att jag vill dela det han önskar göra med mig så jävla mycke.(ner till graven o huset) Känna något kanske? Haha... jag bara svamlar på, vet inte ens om någon fattar ett skit av det jag skriver. Men just nu får det va så... jag måste bara ha saker ur mig! Varför ska det bli bäddat för ångest skit så fort man menar något av intresse o välmening? Kändes så jävla askul attt han ville dela det med mig men helvete.... jag kanske frågar för mycke för mitt eget bästa, jag vet inte? Jag fattar inget, bara sitter skit besviken o oförstådd, missförstådd kanske e bättre oval för det. Ne fan båda delar!!! Vet inte om jag ska våga prata längre mellan varven. hahaha... stackars er då som får stå ut med mitt pladder på bloggen  hahaha..... intresse o välmening kanske inte e mig grej? Jag kanske visar det fel på något konstigt sätt. Jag bara tjatar på märker jag o jag har redan glömt över hälften av vad jag skrivit. Fingrarna springer över tagenterna på den lilla datan  o inte slutar de än heller. Det e så  jävla lätt o få ångest, va fan ska han vara så trög för? Jag brukar säga att han e som en åsna o bara travar på som en häst, inte stanna upp o fundera... vad va det hon sa egentligen. Ne då tar han det på ett sätt ja då e det de man menar... punkt slut, så e det med det. Det e min älsklings åsne del . Finns det någon som har bra tipps hur man får en åsna o lyssna ???  Eller en travare att stanna när den inte vill  det? hmmm..... vilka gämnförelser va?? haha... ja men det e så det e, jag säger det till honom massor av gånger o han lovar att stanna upp o lyssna om det händer igen, men inte. Fan sitter jag bara o klagar här? Känns så. Det e ju inte riktigt meningen.

Är bara såååååå trött på detta hela tiden

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards