qdela

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Cicci Andersson - 15 april 2010 23:49

men ibland så önskar man det! Det e så mycke säkrare när man vet vad som händer. Eller har jag fel i det? Man slipper denna oro över vad som komma skall. Jag hatar det! Allt gör mig rastlös även när jag gör saker... hmm.. jag vet hur det låter men jag lovar, inga sinnesförändrande saker i kroppen men just nu skulle jag vilja ha det. Att slappna av, att inte behöva bry sig om minsta lilla känsla o tanke. Ibland så önskar jag att man kunde stäga av på en knapp, den lilla saken sk järnan där inne. haha  . Ja jag e ju den jag e! Inget o göra åt saken . Just nu ligger min gubbe i badet, min lilla sjukling... om man skulle göra honom lite sällskap kanske?? njjjaaaaeeeeeee......de hann man visst fan inte heller... han hoppade upp precis när jag skrev de orden. Så typiskt. Vad vore skönare än ett varmt bad med kärleken just nu när allt e som det e? Ja ja... finns fler gånger. Ska väll springa över till grannen då o fråga om hon har ett par cigg istället för det finns ju inget nattöppet här. Jävla skit det med.. haha

Av Cicci Andersson - 15 april 2010 23:34

Läsare???

E du den som följer min blogg dagligen? Släng in en komentar om vad som intresserar dig i det jag skriver. Glöm inte lägga med din blogg adress så länkar jag din på bloggen, ja om du vill det .

Kram från mig!

Av Cicci Andersson - 15 april 2010 22:37

Varje dag jag kikar på min blogg blir jag alltid lika besviken , då det varit inner flera läsare! Var e alla komentarer?? Uppskattar inte ni att om någon läser även tar sig tid o ge en komentar om saker? Skulle ni fortsätta blogga om ingen komentar finns på era sidor!!!??? Ne det trodde jag inte heller. En del komenterar o jag tycker att det e så det ska va, vad e annars meningen???

Ja komentera detta inlägg.. jag vet att du kommer göra det!

Av Cicci Andersson - 15 april 2010 21:33

Ha ha ... måste ju bara säga (inte för o skryta) att jag lyckades med maten . Blev fan jätte gott. Nu har man glott lite på tv som på tex. va blir det för mat . Diggar Pär, han e fan så jävla mänsklig trotts att det e tv. Svär o klantar sig öppet. haha.. Dricker öl!!! Ja ne han e bra. Själv så sitter jag med ett glas vin o bara försöker koppla av. Mår fan riktigt konstigt! Det vore lätt o ta det om man bara visste varför men jag har inte en jävla aning själv.   Allt har svängt upp o ner som fan idag. Har tappat lusten o göra saker som jag vet att jag måste, tex tvätta för snart e alla våra kläder i tvätten, men jag orkar inte... känner inte för det. Städa... neeeeeej det får fan va. Har inte lust att prata ens !! Tror att depp skiten tar ny fart. Rasa mer i vikt... helvete det vill jag inte men kan inget göra åt de. Läkare o skit gör allt så fort de kan för att hjälpa mig men det tar ju sin tid, tid jag snart inte längre har. Tynar bort sakta men säkert! Livet e rätt kämpigt ibland. Det e bara att kämpa på o vara glad för det man har antar jag.

Av Cicci Andersson - 15 april 2010 15:33

Så galen så jag ställde mig o laga smördesinbakad kassler med paprika o chilli ostfyllning! De som känner mig vet att jag undviker o laga mat, varför vet jag inte men jag brukar hata det. Men nu står den iallafall inne!!! Får väll se om det går att äta sen haha  Ja .... så e det nu för tillfället!!

Av Cicci Andersson - 15 april 2010 12:01

 

jag kan inte säga vad känslan är men det känns i hela mig. Känner mig nervös, ledsen! Kanske kan det bero på de glas med vin jag tagit om kvällarna ett tag nu? Nej jag har inte druckit mig onykter men jag har bara behövt dem. Den där jävla känslan att behöva det om så bara lite, bara det ger mig ångest. Jag vill inte känna det igen för risken e stor att man sen måste öka på mängden. Då e det klippt igen!

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards