qdela

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Cicci Andersson - 6 april 2010 23:25

 

Av Cicci Andersson - 6 april 2010 23:12

                   

Så vakna upp vissa !!!!!!

Av Cicci Andersson - 6 april 2010 18:40

All tysnad o allt som hör till den onda cirkeln håller på att släppa mellan mig o gubben. En tyngd av från axlarna iallafall. Trodde vi va på väg in i sista fasen för att adjö o mitt hjärta höll på att dö där men så e inte fallet. Tack älskling för att vi bröt det i tid o inte lät det rulla vidare! Älskar dig, nu e det bara rästen kvar för mig o komma ur.

Av Cicci Andersson - 6 april 2010 12:19

Vet fan inte va det e som händer inom mig.... allt e bara en svart smärta o jag kan inte bli av med den. Försöker men allt e bara för jävla jobbigt. Vill inte träffa folk, att behöva leka glad för annars ska man behöva förklara va det e .    Hur ska man förklara något folk inte vill ta till sig o förstå att det e som det e? Försökte nyss förklara det för min kära moder.... suck o tvi va fel det blev. gå ut en vända så ska du se att det blir bättre. Hur ska det bli bättre av det? Massa folk... nej då kryper jag hällre in i mitt eget lilla krypin o slipper att de tittat o ens tårar bara rinner utan förvarning. Social fobi i ångesten.... det är inte ovanligt men en del tror inte att det finns ens. Bara en dårlig bortförklaring för att slippa ut o röra på sig!! neeeej!!!   Gubben o lillan är ute o går en vända o tystnaden känns som min enda förstående vän, den frågar inget, säger inte va man borde göra o inte, den bara finns  med mig o låter det vara som det e .... varken mer eller mindre. Den låter mig gråta om jag vill det o ser inte undrande på mig när det händer, den låter mig sitta tyst om jag vill det. Dessa jävla tårar bara rinner.... inte fan tar de slut häller. Känns som jag ännu en gång gått in i väggen!!!! HELVETE!!!!

Jag vill vara glad, skratta o känna glädje igen ... lyckan över livet, inte ett jag vill gömma mig ifrån det.

  

Fångad i mitt svarta inre, mina ögon vill inte öppna sig o se det jag borde. Allt jag har o jag älskar med livet. Att det utanför denna cirkel finns lyckan väntandes.

Av Cicci Andersson - 6 april 2010 10:57

 

Denna onda cirkel.... den snurrar igen! Kommer vi inte ur den.

Av Cicci Andersson - 6 april 2010 00:14

Såg nu att de sista typ i min blogg bara e ner o ner o ännu mera ner. Jaha... trevligt värre INTE. Dax o sparka sig i änden o få ett slut på detta helvete. det som hänt har hänt o jag kan inget göra åt de, trotts att jag vill o önskar jag kunde. Det är en del av den som e jag o de jobbigaste e att lära sig leva med den delen av vem man e. Det ska fan inte få paja mitt liv som det gjort under alla åren. Sparka sig ur kärran o låta det rulla vidare.... inte lätt men måste!!!! Suget ska åt helvete!!!!!! Livet e värt så fan så mycke mer.... ett återfall e inget om man ser till det stora hela. Måste bara ta mig vidare o ur det.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards