qdela

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Cicci Andersson - 2 april 2010 15:11

Jaha då har man somnat i några min o vaknar på ett så sjukt humör! Fattar inte själv vad som hänt men jag e på ett så jäklit humör o sjukar mig som fan. Driver med gubben som helvete!!   ha ha ha... Antar att jag e på gott humör. Känner mig glad.... har någon känsla jag inte riktigt kan förklara men DET KÄNNS SKÖNT! Jaha... så e livet... det svänger.  Annars så just nu gör man inte så mycke .Tvättar men vem har lust o läsa om det?! ler...

Ne fan glid gött alla där ute, starx blir det mat här.

 

Smisk på stjärten... ha ha ha

Av Cicci Andersson - 2 april 2010 09:19

 

SÅ SLUTA ANVÄNDA HONOM SOM ETT! Ja vet att det kanske gjorde dig ont när vi gled isär men alla slag du gav drev mig iväg. Du blev tagen av polisen det nyåret, Du slog mig med honom i armarna, gråtandes breve. Du blev häktad men jag bad att de skulle släppa dig. Du raserade mitt liv , slängde ut mig o jag tog med mig mitt barn. En mamma klarar inte leva utan det. Ni drev mig att lämna honom ifrån mig med löften om att få träffa honom när jag än ville. FICK INTE !!! De gånger jag kom för att träffa mitt lilla hjärta så lät ni honom lida... han fick inte gå fram (grät så mitt hjärta förblödde) till mig o jag fick inte hålla om de enda som jag hade kvar, som något betydde. Ni krossade mitt inre o honom med! Tillslut fann jag den enda tröst i alkoholen, jag kämpade tills jag inte orkade mer. Hamnade helt åt helvete men jag orkade inte bry mig, saknaden hade ätit upp det sista av mig. Ni spred lögner... varför fattar jag än inte! Ni målade upp mig som mördare o knarkare!! Va jag en??? Ne jag hamnade så illa o under tvång fick jag amfetamin i kroppen, hot , slag, sparkar o en längtan så stor om att han en dag skulle lyckas skrida hot till verk... jag ville dö . Vi har delad vårdnad men ändå nekar ni mig. Jag har tagit mig ur all skit jag höll på att dö i mer än vad jag redan gjort. Ändå nekas jag min pojke. Har inte ens fått se honom ens på kort på flera år. Ge mig min lycka tillbaka, låt mig få träffa min son o vara hans mamma  igen. Han föddes inte som slagträ så använd honom inte som ett.

Gör oss båda en tjänst, låt oss få ett liv med varann igen ... Lidit nog nu!

Av Cicci Andersson - 2 april 2010 08:47

 

God morgon!!

Vaknade av solens värme i ansiktet.... så underbart! Den kikar fram mellan varven. Fick vakna med ett sånt härligt humör. vårkänslor!!!! Gick ut med hundarna o hörde fågelkvitter o på vissa ställen är gräset så härligt grönt . Kände bara för o lägga mig ner o bara ligga där i gräset men än e det för blött för det. Snart , snart ... kan man njuta av våren!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards