qdela

Alla inlägg under mars 2010

Av Cicci Andersson - 21 mars 2010 19:50

från o varit en som läst va det nu 9.... ja det va ju inte jätte mycke men glad blev jag för det.   Inget e väll så tråkigt som att skriva o se att ingen ens vill läsa det. Glad jag e.....

Av Cicci Andersson - 21 mars 2010 17:15

 

Man säger till o barn o inte leka med maten.... hahaha... gubben gjorde mos o korv men mycke äta blev det inte. Blev rena matkriget. började med mos som flög över hela köket o slutade med korvbitar in tryckta i tröjan o mosade. korv på tutten av gubben.... fan va sjuka vi e!!!!!!!

Av Cicci Andersson - 21 mars 2010 16:44

 

Gubben lagar mat!!! Nått ska han allt göra min lilla latmasken hahaha... jag e uttråkad de kanske ni märker.

Av Cicci Andersson - 21 mars 2010 16:30

Flera våltäcktsmän... o ännu flera mördare ... ja självklart ännu flera som misshandlar varann......








fan va dumma ni e.... e det sånt här man måste skriva för att någon ska läsa elle..

Lurad!!!! ha ha ... tack för att du tog dig tid att läsa iallafall.

Av Cicci Andersson - 21 mars 2010 15:47

        

Hmmm ja så här ser det ut när jag städar... ha ha ha.... först ligger man på golvet sen sover de båda i sängen... skura o allt som ska göras får man göra helt själv om man vill ha det gjort här! Älskar de bägge!!!!!!!!!!

Av Cicci Andersson - 21 mars 2010 14:47

 


Först o främst... jävla skit väder... snöar igen!!!

Nå... va sägs??? Snart startar jag en blogg o tjatt sida bara för tjer . Kan det vara nått det? Den e ju först o främst till för oss som levt eller lever i en våldsam vardag, missbruk, lever med det nära inom familjen ...ja låt oss säga oss utsatta tjejer.... allt vi kan utsättas för! En sida med fri talan o chatt att kunna tala med varann om vi så känner. 

Va säger ni kan det vara nått eller inte????????

Av Cicci Andersson - 21 mars 2010 08:52

 

God morgon alla!!! Idag e det söndag... tvättar o ska städa. Ner till morfar på kaffe o fika, när det nu blir. Fullt upp här hemma! Härliga morgon... Gubben spelar bollarna på sin tele o lillan sitter o tittar i en bok (hon låter för härligt)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Skapa flashcards