qdela

Alla inlägg under mars 2010

Av Cicci Andersson - 25 mars 2010 20:08

  det blir fan rakt o allt han använder sig av e tummstock o ögonmått............ inga nålar ens..... va fan e detta . Väck mig för jag tror fan att jag drömmer.  

Av Cicci Andersson - 25 mars 2010 19:52

    Vin time...... snart sitter gardinerna uppe  

Av Cicci Andersson - 25 mars 2010 19:41

     

Ne detta e inget skämt!!!!!!!!!!!

Av Cicci Andersson - 25 mars 2010 19:25

     

Japp här der ni lite av kläderna    o våfflorna blev sååååå jävla goda! Nu e man hemma o ska ta ett glas vin, snart e gardinerna färdiga.... ne de e inte jag som syr, det e min gubbe (tro det eller ej)   Han kan men inte jag ha ha ha . ja jävlar höll på att glömma.... min älskling ska färga mitt hår med sen   .... Blir svart... ja den som känner mig vet mina färger. Ne nu blir det lite vin ...

Av Cicci Andersson - 25 mars 2010 16:22

 

Nu e man hemma då... varit till stan o handlat som fan! Nya brallor, skor (som ni ser) o tröja. Min gubbe skämde bort mig med smycken    o han fick en ring av mig. Till lillan blev det ett halsband med ängel , hennes månadssten. Gubben fick en grym tröj-jacka så jävla snygg. Nu har jag fått mina gardiner....så jävla snygga! Måste bara sy kappan till. Fanns ingen färdig i svart. Nu ska vi ner till morfar o käka våffler... Gött det ska bli med grädde o sylt.

Av Cicci Andersson - 24 mars 2010 22:32

Dax o lägga sig strax då.... Spelat poker med farsan o morsan o varit till mariestad o kört hem en från jobbet. I morgon blir det upp tidigt o lämna lillan till Mormor sen blir det läkaren i M-stad o sen handla käk, ja en vända till Skövde med o köpa en stor matta o ett par skiiiiiiiiiiit snygga gardiner o ett sett grytor. Mycke affär lär det bli. Äh fan ska bli skit kul. Älskar o fixa till hemmet!!!! Funderar på om man skulle ta o köpa lite flera fiskar till lillans akvarie med... hmm... kan ju va nått. Ne nu blir det blaska av sig i borsta gaddarna o lägga sig. Måste ju orka upp i morgon o så morgon pigg e man ju inte. Ännu roligare ska det bli o se om syrran o hennes gubbe kommer upp i tid, ska åka kl 9 senast.

Ne natti natti alla där ute.

Av Cicci Andersson - 24 mars 2010 18:37

E det ett jävla skämt? Det har visst snackats på tv o härberget i stockholm ska stängas. Alltså..... va fan tänker folk med? E det ingen jävel som bryr sig om de utan hem? Jag fuckar er alla som inte bryr er.... jag ska fan se till att de får den hjälp de behöver. Jag tänker inte slå på dom som redan ligger (inte låta någon göra det heller). VAKNA UPP FÖR HELVETE O GÖR NÅGONTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Detta e INTE oki. Nu e jag riktigt pisst! Vet inte va jag ska göra men nått blir det, tänker inte bara sitta o se på när folks liv ska slås sönder ännu mer.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards