qdela

Alla inlägg under mars 2010

Av Cicci Andersson - 27 mars 2010 14:53

Det blev en lång kväll igår... kom i säng kl 3 o det känns idag. Det va skit kul... syrran o lillebrollan kom över med o vi fixade bloggen till min son. Nu sitter man här o väntar på Stefan (kusinen), vi ska ner till  morfar o göra middag. Blir gubbens special rätt.... hans biffar o potatis med grönsaker o smält smör. Här bantas det inte !!   Jaha o det e lördag idag... som vilken annan dag i veckan som hellst känns det som. Gubben min ska antagligen hämta en bil i kväll eller i morgonbitti. Han ska ha den till o plocka delar till våran nya bil. Sitter visst bra däck med skit snygga fälgar på den andra o sen e det väll lite mera som går att använda. Fattas ju lite på det yttre på våran o allt finns ju på den andra. Man ska inte klaga för det va ett jävla bra pris på våran så det som fattas e inget o hänga upp sig på precis. Några lister o det kostar ju inte multum .... Ja nog om bil nu.... lillan försöker dela med sig till selma av sin saft ha  ha ha men de e inte så poppis. Det ser för härligt ut. Höll på att glömma ... köpt tråd o grejer så min älskling ska ge sig på o sy gardiner till sovrummet med sen . Ne nu ska vi ner till morfar o börja med maten... tjing så länge.

Av Cicci Andersson - 26 mars 2010 22:41

Tjing tjing.... E ni vakna ... va e detta inga som läser idag?? Jag e med andra ord dumpad ha ha ha ... Gör mig lite glad kika in men om ni läser e ju en annan femma   

Av Cicci Andersson - 26 mars 2010 22:26

 

Besök.... min kusin o det e skit kul. Sitter o pratar o tar nått glas vin. Lillan ligger här på soffan o sussar gött. Försöker få tag på syrran ... ska fixa en blogg så att jag kan skriva till min son.

Av Cicci Andersson - 26 mars 2010 18:36

5 läsare.... men hallå där ute.... e man dumpad av er nu?? haha...

Av Cicci Andersson - 26 mars 2010 18:16

 

Ne det e inget skämt... har ny tele igen!!!! Fick den idag för min X2 sålde vi. Skit bra tele men kameran e ju lite kass gämnfört med dom andra jag haft. Nja det får väll gå för om 2 mån så blir det ny igen .

Av Cicci Andersson - 26 mars 2010 13:57

japp då e vi färgade...E riktigt ovant o se gubben , han som annars e helrakad i skallen. ja inte sista tiden då.... tvingade honom att ha kam men nu har han hår. Ska snart iväg o hämta ut paket... väntar bara på att lillan ska vakna.


 

Sätt lite färg på tillvaron...

Av Cicci Andersson - 26 mars 2010 09:31

 

TJENIXEN.... Vet inte riktigt va jag ska skriva men men nått blir det. Sitter här i täcket på soffan med håret åt alla håll. ha ha ha ... Så skönt !! Lugn morgon o det va ett tag sen nu. Blivit så mycke planerat sista tiden , vakna o börja stressa. Jo lade ut en text härom dagen..... fick inte med namnet på den som skrev....Lessen för det för denna någon tog det nog visst hårt. JAG VET!!!!!! Tyckte den va så jävla bra men men.... En miss. Tycker inte om att bli anklagad för de han gjorde men men nu skiter jag i det. Härlig morgon...

Av Cicci Andersson - 25 mars 2010 20:19

Kan ju inte glömma.... sjukan..... Skulle ju vara där kl 10 idag. Ja vi kom i tid, handlade kläderna innan . De gick la helt oki tycker jag men de va fan så jobbiga frågor. Alla dessa frågor om missbruket o va som hände under de åren.. ja jag skulle ljuga om jag gick ut där ifån orörd. Kämpigt med ångesten när det va över. Att sitta där o dra upp de gamla!!! Det  va som att slita i de på väg läkta såret. ja ja ...annars gick det bra o ska vara tillbaka där nästa vecka samma tid. Måste ju göra nått åt det ! Får väll se... Blir garanterat sjukskriven ett tag. Ja det skulle bara göra gott. Slippa tänka på de man inte orkar ta tag i . Ja ni med ångest o skit vet hur det e .

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards