qdela

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Cicci Andersson - 31 mars 2010 23:36

rödrengbågsboa    paronhajargrandis   hortulanus (svart)hortulanus (gul)


Sen e jag nöjd tror jag hahaha... men man vet aldrig!!!!

Av Cicci Andersson - 31 mars 2010 20:23

Ja då har man varit o besiktat bilen... fick några små saker bara som går lätt o fixa. vi träffa på en sååååå stört skön finsk gammal gubbe   .. jag ler bara jag tänker på honom. Han va säkert minst 75 o skulle gifta sig med (som han kalla de) en 60 årig prinsessa! Han va så jävla härlig. Så snart ska man till mariestad då o köra hem en från jobbet igen.

Av Cicci Andersson - 31 mars 2010 13:16

Jag måste ju bara fåskriva det av mig... som mamma e man ju lite smått orolig för saker när det gäller ens barn. Jag har fått veta att min grabb som snart blir 10 år skjuter pilbåge.... hjärtsnurp...min lilla kille med såna saker. Orolig mamma.

     

Kan inte tänka mig något sådant i min sons händer!

Av Cicci Andersson - 31 mars 2010 13:11

Det folket inte förstår är att livet har ett slut
En del trasslar in sig och kommer aldrig ut
Världen fortsätter att existera med andra personer
Precis likadant med samma versioner
Dom orden ni får höra,spara dom i era minnen
Dom kan komma till nytta någongång uppe i himlen
Jag glömdes bort av världen,min talang blev begravd
Ingen brydde sig längre,inget tvång och inga krav.

 

dikt · livet
Av Cicci Andersson - 31 mars 2010 12:50

 

Jaha idag ska man till örebro då o besikta bilen!! Det ska nog gå bra hoppas jag. Sitter o e skit trött... fattar inte varför... får skylla på vädret som e så tråkigt . Idag ska man byta nummer igen då... ha ha ha... nummer o förhoppningsvis telefon med IGEN. Tröttnar fort på dom.. ha ha ha ... ne men kameran ... vilken skit på den jag har just nu o jag som älskar o ta bilder. Det får bli en nokia n97 mini igen tills experia x10 kommer ut i affären. Den ska väll förhoppningsvis uppfylla de krav man har på bra mobil tycker man.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards