qdela

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Cicci Andersson - 30 mars 2010 22:42

 

Omtalade gardinerna!!!

Jaha... nu sutter man här kl e snart 11 o gubben ska iväg en vända. Jag e orolig... Den där jävla känslan i magen .. den känslan har alltid visat sig vara något. Har dragits med det i flera år o det har aldrig visat sig att vara för inget. Håller tummarna stenhårt för att inget händer. Jaha o vad ska man göra nu då .... ensam! Ta o kika på några bloggar då kanske.

Av Cicci Andersson - 30 mars 2010 15:04

 

Jaha så har man varit ute o åkt idag igen, körde brollans tjej till tandläkaren. Hon såg alldeles för jävlig ut efter besöket. Svullen o blodig.    Stackars. Nu e gubben ute o små fixar lite med bilen, ska ju besikta den i morgon. Syrrans gubbe skulle komma o hjälpa till men .... det där med strax...ha ha ... ja det e ju som det e . Här sittter jag nu o största brollan e på besök. Vet fan inte vad jag ska göra. Har tvätthjälp ha ha ha ... det e skönt.... Morsan tvättar åt oss idag. Slippa det e man tacksam för.

Av Cicci Andersson - 30 mars 2010 00:13

SPLITTRAD FASAD

För en stund jag undrar över livet
vad är rätt och vad som är fel
det jag känner nu är blott saknad
ingeting som kan göra mig hel

I mitt inre jag skakar av oro
hela jag är en splittrad fasad
när jag söker en mening att leva
allting rämnar som i en krevad

Det är svårt, jag försöker att finna
någon lindring men inget finns kvar
allt försvinner i mörker, i dvala
och förstår att jag ingenting har

Är en spillra av livet jag levde
var finns utvägen som jag kan nå
känner tårar som faller på kinden
finns det någon som kan mig förstå...

dikt · livet
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards