qdela

Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Cicci Andersson - 28 mars 2010 21:29

 

Idag har man varit ute o åkt. Varit i skövde , biltema. Varit o handlat presenten till brollans son som snart fyller år. En cykel!!!! Den e jätte fin o vi köpte till lampor o backspeglar, han tycker om  leka motorcykel   . Fan va kul det va idag o va i skövde (hem ljuva hem) . Va upp till min kusin o fick se hans lägenhet som jag inte sett innan o sen va vi till PRIMA... köpe mat.. pizza.... Nja jag åt ju kycklingsallad o fick bara i mig halva.... Strora bitar... såååå jävla gott men då fick ju kussen lite extra till lunchen i morgon. Prima gör världens godaste pizzor o grejer. HELT KLART!!! Nu tar vi ett glas vin o bara kopplar av o lillan e jätte trött. Hon har varit med mormor hela dagen. Hundarna springer runt , det e full rulle. Härligt nästan hela tiden

Av Cicci Andersson - 28 mars 2010 21:18

        Vet inte va jag ska göra..... min dotter tycker så mycke om pippi fåglar. Vill så gärna ge henne det. Har ett problem...   .. gubben tål inte fåglar. Finns det inga som e allergi vänliga??????

Av Cicci Andersson - 28 mars 2010 11:29

God morgon där ute... Idag e man på riktigt tok humör! Försöker övertala min gubbe.... vill måla hans naglar SVARTA. Han tvär vägrar men jag ger mig inte. JAG SKA , JAG VILL!!!

Blev lite dårligt med skrivande igår. Nu blir det in o blaskla av sig, smink o platta håret. Sen blir det Skövde

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Skapa flashcards