qdela

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Cicci Andersson - 25 mars 2010 20:19

Kan ju inte glömma.... sjukan..... Skulle ju vara där kl 10 idag. Ja vi kom i tid, handlade kläderna innan . De gick la helt oki tycker jag men de va fan så jobbiga frågor. Alla dessa frågor om missbruket o va som hände under de åren.. ja jag skulle ljuga om jag gick ut där ifån orörd. Kämpigt med ångesten när det va över. Att sitta där o dra upp de gamla!!! Det  va som att slita i de på väg läkta såret. ja ja ...annars gick det bra o ska vara tillbaka där nästa vecka samma tid. Måste ju göra nått åt det ! Får väll se... Blir garanterat sjukskriven ett tag. Ja det skulle bara göra gott. Slippa tänka på de man inte orkar ta tag i . Ja ni med ångest o skit vet hur det e .

Av Cicci Andersson - 25 mars 2010 20:08

  det blir fan rakt o allt han använder sig av e tummstock o ögonmått............ inga nålar ens..... va fan e detta . Väck mig för jag tror fan att jag drömmer.  

Av Cicci Andersson - 25 mars 2010 19:52

    Vin time...... snart sitter gardinerna uppe  

Av Cicci Andersson - 25 mars 2010 19:41

     

Ne detta e inget skämt!!!!!!!!!!!

Av Cicci Andersson - 25 mars 2010 19:25

     

Japp här der ni lite av kläderna    o våfflorna blev sååååå jävla goda! Nu e man hemma o ska ta ett glas vin, snart e gardinerna färdiga.... ne de e inte jag som syr, det e min gubbe (tro det eller ej)   Han kan men inte jag ha ha ha . ja jävlar höll på att glömma.... min älskling ska färga mitt hår med sen   .... Blir svart... ja den som känner mig vet mina färger. Ne nu blir det lite vin ...

Av Cicci Andersson - 25 mars 2010 16:22

 

Nu e man hemma då... varit till stan o handlat som fan! Nya brallor, skor (som ni ser) o tröja. Min gubbe skämde bort mig med smycken    o han fick en ring av mig. Till lillan blev det ett halsband med ängel , hennes månadssten. Gubben fick en grym tröj-jacka så jävla snygg. Nu har jag fått mina gardiner....så jävla snygga! Måste bara sy kappan till. Fanns ingen färdig i svart. Nu ska vi ner till morfar o käka våffler... Gött det ska bli med grädde o sylt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards