qdela

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Cicci Andersson - 23 mars 2010 23:27

 

Av Cicci Andersson - 23 mars 2010 22:59

fan va lessen man blir.... tänkte aldrig ge mig men nu gör jag det.

Av Cicci Andersson - 23 mars 2010 17:33

 

Här e soffan.... fixade över en bild till datan tillslut, telen krångla lite. Varit i skövde idag o köpt mattan o bordet   Nu fattas bara ett par härliga sockosäckar men hittar fan inga. Vill ha dom gamla hedliga säckarna! Någon som vet var man kan köpa sånna? Käkat på max idag ... de va riktigt gött. Lillan åt med hamburgare o lekte lite med en flicka i lekhörnan. Lillan börjar bli stora tjejen , bevis på att tiden rinner iväg. Vart har min lilla bebis tagit vägen?    Sitter o funderar på vad man ska hitta på , får snart besök men kan ju inte hålla besöket kvar resten av kvällen. Hade velat ha hit syrran o hennes snubbe men hon mår visst inte vidare bra. Magsmärter!!!!! Stackars syster!  ...Kunde jag så skulle jag byta med henne. Mig skulle det inte skada med min smärtgräns, har nästan ingen. Ne om man skulle lägga in kycklingen i marenad o göra lite nytta kanske.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Skapa flashcards