qdela

Alla inlägg den 21 mars 2010

wow

Av Cicci Andersson - 21 mars 2010 22:33

 

Ne men..... överraskad jag blev nu...17 läsare    hahaha.... måste ju säga att jag blir så glad!!!

Japp då e kl snart 11 o jag ska plocka upp tvätten snart. Har sövt lillan! I morgon ska vi köra brollan o hans tjej till ett möte o jag hoppas att det går vägen för dom. De finnsroliga möten o mindre roliga o detta tillhör det sistnämnda.  Nu sitter gubben o läser o lilla Selma jagar katterna... skratt.... De ser för roligt ut. Fan håller tummarna att vi kan handla soffan i morgon....

Natti natti på er.

Av Cicci Andersson - 21 mars 2010 21:09

Först tyckte man att de va något o se men va hände sen????? Så överdrivet... ja det e film men ..... hallå eller!!!!!!!

Av Cicci Andersson - 21 mars 2010 20:03

Varför behöva skämmas för den man e, varför känna att man måste låssas vara någon man inte e. Jag e stolt fd missbrukare.... jag skämms inte för vem jag e. Jag har acceperat att jag e den jag e. Ingen annan ska tycka va jag ska tycka om det jag levt eller lever med. Finns väll de saker man INTE gjort så bra men jag kan vara rakryggad nog o erkänna det. ..... vem kan göra det? (Inte många iallafall). Hur ska man annars kunna leva med sig själv när man lever det livet... ja om man inte kan erkänna det ens för sig själv. Jag e stolt för det jag e o vad jag blivit, inte många kan säga att man e det. Jag har varit stark nog o orkat ta mig genom alla hinder, allt va det kostar en. Jag har livserfarenhet som inte många kommer ens att ha under hela sin livstid.

Jag har klarat mig igenom de som intemånga skulle göra.... det gör mig till en stolt missbrukare.

Av Cicci Andersson - 21 mars 2010 19:50

från o varit en som läst va det nu 9.... ja det va ju inte jätte mycke men glad blev jag för det.   Inget e väll så tråkigt som att skriva o se att ingen ens vill läsa det. Glad jag e.....

Av Cicci Andersson - 21 mars 2010 17:15

 

Man säger till o barn o inte leka med maten.... hahaha... gubben gjorde mos o korv men mycke äta blev det inte. Blev rena matkriget. började med mos som flög över hela köket o slutade med korvbitar in tryckta i tröjan o mosade. korv på tutten av gubben.... fan va sjuka vi e!!!!!!!

Av Cicci Andersson - 21 mars 2010 16:44

 

Gubben lagar mat!!! Nått ska han allt göra min lilla latmasken hahaha... jag e uttråkad de kanske ni märker.

Av Cicci Andersson - 21 mars 2010 16:30

Flera våltäcktsmän... o ännu flera mördare ... ja självklart ännu flera som misshandlar varann......








fan va dumma ni e.... e det sånt här man måste skriva för att någon ska läsa elle..

Lurad!!!! ha ha ... tack för att du tog dig tid att läsa iallafall.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards