qdela

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Cicci Andersson - 19 mars 2010 16:53


Jag önskar dig inte guld, mitt barn
ej heller pengar och makt.


Jag önskar dig modet att vara dig själv
och stå för det du har sagt.

Jag önskar dig inte en stenfri väg,
men kraften att vägen gå.


Jag önskar dig kärlek i rikligt mått
och vänner att lita på.
Jag önskar dig inte guld, mitt barn
ej heller pengar och makt.


Jag önskar dig modet att vara dig själv
och stå för det du har sagt.

Jag önskar dig inte en stenfri väg,
men kraften att vägen gå.


Jag önskar dig kärlek i rikligt mått
och vänner att lita på.

Av Cicci Andersson - 19 mars 2010 14:43

Fan mycke bil åkande de sista dagarna o för mycke poliser!  Tro inte på fan att de stoppade oss igår igen...fan har dom iinget bättre för sig? 2 dagar på raken o ännu mer böter.. dyra resor har de blivit men idag slapp vi dom iallafall. Idag har vi varit i mariestad med våran nya bil vi köpte igår (den e fullt laglig) , körde brollan för att handla. Lillan åt sin första ostburgare idag o oj oj oj va de va gott . Har handlat ett halsband till Selma med eftersom hon e naken hund så blev det ett mjukt o gosigt så det inte skaver. På tal om Selma ja .. hon trivs som fan o hon o Gizze e riktiga busar. (Terroristerna) ha ha .. Nu ligger mina 2 älsklingar o sover (gubben o lillan) själv så sitter man här o skriver. Finns inte mycke o göra. Städa men det får allt vänta lite iallafall. Längtar tills nästa vecka , då ska vi in till mariestad (jysk) o handla en soffa.    En divan soffa i skin, svart o kanske ett glasbord till men det får vi se hur det står till i kassan. Ja annars så händer det väll inte så mycke mera , ska ner till  morfar senare så han får se Selma o sen blir det väll kanske en vända hem till morsan o farsan, får se senare. Hepp nu ska jag ta oo göra lite nytta iallafall. Tjo hej på er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Skapa flashcards