qdela

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Cicci Andersson - 13 mars 2010 21:45

Funderar på livet, va man gjort genom åren... de år man minns. Funderar över va det e man vill med livet i dagsläget. Funderar på att hoppa på en utbildning för jobb som kontaktperson... det skulle passa mig att bli det till en missbrukare , de behöver jag ingen utbildning för att bli . Har ju egen erfarenhet men detta e då för brottsoffer.(har man ju med varit som de kallar det) Ja man får väll se vad som händer om de blir av eller inte.En ska höra åt mig vart denna utbildning e o lite om det innan. Vill ju jobba med människor o med det (ja iallafall liknande) man själv har levt. Tycker det e lättare o förstå om man varit där själv, inte bara läsa sig till det som så många gör! Funderar på vilken bil man ska köpa nu med... ny bil ska det bli men svårt o bestämma sig . kombi ska det bli men ja... vilket pris e vi villiga o ge o vilket märke. Funderar över flytt , e det någon bra ide o sattsa på lägenheten vi gjort innan ? 2 gånger har denna bekant till oss stressat på att vi ska ringa om den för att hon måste ha någon som tar över så hon slipper uppsägningstiden. 2 gånger har vi ringt o (tro det eller ej) 2 gånger har hon sen ångrat sig o vill inte flytta. Snacka om jobbigt i längden!!!! Funderar på en till hund (en grandis) , vill ha en men frågan e... Ska man eller inte?? Funderar ... E jag med barn eller inte o går det o rädda det i såfall, har ju p-stav inne. Det sägs att barnet blir skadat om man inte har plockat ut den. jag vet inte men tror det! E jag med barn.. vill jag då ha ett till just nu? Lillan e ju bara ett!

Mycke har jag o fundera över!

 

Av Cicci Andersson - 13 mars 2010 14:53

  

Jag har turen o känna mig grvid igen... ha ha ..Idag fick jag chocken... jag läcker ha ha ha ja från övre delar nu menar jag! Syster sitt still för om jag e gravid de vet jag inte riktigt än!!!!

Jag e nervös som helvete...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards