qdela

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Cicci Andersson - 11 mars 2010 20:35

Två väninnor var ute på en "tjejkväll", båda lyckligt gifta, trofasta och exemplariska fruar. Denna kväll blev det en aning för många Bacardi Breezer och när de var på väg hem, extremt berusade, blev de kissnödiga, och bestämde sig för att smita in på kyrkogården.
När den ena av dem var klar insåg hon att hon inte hade något att torka sig med, så hon tog av sig sina trosor och använde dem. Den andra kvinnan hade på sig ett par mycket exklusiva och dyra trosor som hon absolut inte kunde tänka sig att använda. Lyckligtvis hade hon satt sig bredvid en grav där det låg en vacker krans med ett stort sidenband i, så hon slet loss detta och torkade sig med det. När de var klara begav de sig hemåt, berusade och glada i hågen. Nästa dag blev den ena kvinnans man oroad över att hans rara och oskyldiga fru låg kvar i sängen med en ordentlig bakfylla och funderade på vad som skett kvällen innan, så han ringer upp den andra kvinnans man och säger:
-dessa utekvällar måste genast upphöra! ... Jag har börjat misstänka det värsta.... I natt kom min fru hem UTAN trosor, och hon ligger fortfarande i sängen....
Det är väl ingenting" svarade den andre mannen, Min fru kom hem med ett kort uppstucket i häcken där det stod: Från oss alla på brandstationen, vi kommer aldrig att glömma dig.

Av Cicci Andersson - 11 mars 2010 20:18

 

Här sitter vi med kaffegäst o fika... Ja visst e det roligt när folk kommer över en sväng o tjatar lite skit men detta besöket sitter värkligen o  pratar skit vid bordet från den andra änden.   . Trevligt värre.... inte! Detta e den stinkande sanningen .Att vissa kan med, att man inte skäms.

Av Cicci Andersson - 11 mars 2010 16:48

Det finns en blomma vit som snö,
kan ej vissna kan ej dö,
dess namn känner du nog igen,
trofast vänskap heter den <3 Min älskade syster.  

Du e den bästa i heeeeeela världen

Av Cicci Andersson - 11 mars 2010 14:49

Min älskade tele kom idag som jag trodde   sitter nu bara o försöker förstå mig på den haha . Har (pyntat) ännu mer i lägenheten o solen skiner... livet känns så gött . Det börjar bli vår vänner!!!!  Idag har vi Tjänat in 7000 på bara någon timma på det jobb vi gör , de känns skönt att även det flyter på som det ska där. Har lust att hoppa upp o hoppa , e på riktigt tok humör. Nu skulle syster vara här!! Ne nu ska jag försöka mig på o hitta hur man för över bilder från telen till datorn... de klarar jag fan inte märker jag. Tjing tjing på er för ett tag

Av Cicci Andersson - 11 mars 2010 11:04

 

Idag kommer min älskade tele antagligen.... hoppas hoppas... ska bli kul o lära sig förstå sig på den. Nu har jag iallafall bestämt mig för att ha x2 o sälja min älskade Satio. Kommer sakna den super kameran den har, de vet jag .... jag älskar ju o ta bilder på allt o inget ha ha.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards