qdela

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Cicci Andersson - 7 mars 2010 21:44

 

Jag  måste  ju börja med att säga att jag tyckte det va dårligt att inga fler vågade sig på o läsa det senaste inlägget. Blir inga roser där inte   .

. Men men idag har det varit en sååååååå skön dag, massa sol o skön promenad med familjen. Nu ligger man är på soffan o bara softar, har lite mobil ångest vilken jag vill ha. Har ju min Satio o älskar kameran på den men annars så e den rätt tråkig om man vill göra den mer personlig. Kan få byta till en Xperia x2 men vet inte om den kanske e lite för mycke istället.  ha ha ha .. e det detta som kallas för beslutsångest?! Min gubbe har en xperia o han tycker den skit bra men själv när jag pillar med den så fattar jag inget . Jag e ju lite som jag e o behöva pilla med penna e inte riktigt min grej. JAG BLIR TOKIG O JAG MÅSTE BESTÄMMA MIG. Ahhhh o en marsande skrikande katt på detta med ha ha ha . Finns det någon som kan hjälpa mig?  Nu ska jag försöka slita mig från att skriva om det för jag blir tokig annars. Så vad händer i morgon då... hm.. ha ha ha de vet jag inte ens.... oplanerad måndag med andra ord. Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva för det så jag ger upp detta för idag. Ska in o ta ett bad med gubben o softa ner ... försöka glömma detta med tele ett tag.

Tjing

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

glitter

FRÅGA PÅ, FRÅGA MIG

Omröstning

va e det viktigaste för dig?
 familjen
 vänner
 du själv
 Killen
 Tjejen
 fånga dagen

Senaste inläggen

lämna gärna ett avtryck här

Marknadsför din blogg

Länkar

clock

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

..


Ovido - Quiz & Flashcards